7 dalykai, kuriuos ką tik sužinojome apie didelius Sony PlayStation 5 planus | Ophthacare

7 dalykai, kuriuos ką tik sužinojome apie didelius Sony PlayStation 5 planus

„Sony“ neseniai surengė verslo instruktažą investuotojams, kuriame nupiešė neįtikėtinai rožinį vaizdą apie „PlayStation 5“ ir jo ateities perspektyvas. Nepaisant pastarųjų atleidimo iš darbo ir nepasiekė savo 2023 m. pardavimo tikslųbendrovė atrodo įsitikinusi, kad geriausios konsolės dienos dar laukia.

Atrodo, kad didžioji šio vertinimo dalis yra pagrįsta didelių žaidimų ateinančiais metais perspektyva, taip pat „PlayStation“ galimybėmis vis daugiau išlaidų iš savo ištikimiausių žaidėjų. PS5 rinka gal ir nesiplečia, bet pinigų suma, kurią PS5 savininkai suleis į ekosistemą, tikrai auga.

Čia yra daug dalykų, iš kurių mes išmokome pristatymas gegužės 29 d netrukus bus paaukštinti generaliniai direktoriai Hermenas Hulstas ir Hideaki Nishino.

PS5 yra iki šiol pelningiausia Sony konsolių karta

Ekrano kopija: Sony/Kotaku

PS5 gali šiek tiek atsilikti nuo PS4 pagal bendrą eksploatavimo laikotarpį pardavusį pasaulį (jis lenkia JAV), tačiau „Sony“ atskleidė, kad tie, kurie atnaujino, išleidžia daug. PS5 grotuvai naujojoje platformoje sumokėjo vidutiniškai 731 USD, palyginti su 580 USD už PS4 grotuvus panašiu konsolės ciklo laikotarpiu. Pusiaukelėje PS5 kartos pajamos sudaro 106 milijardus dolerių pardavimų ir 10 milijardų dolerių veiklos pajamų (pelno), maždaug tiek pat, kiek PS4 pasiekė per visą septynerių metų gyvavimo ciklą.

Šią sėkmę iš dalies lėmė nuolatinis senesnės konsolės populiarumas. Maždaug pusė žaidėjų vis dar yra PS4, nors PS5 žaidėjai iš viso žaidžia beveik dvigubai daugiau valandų nei jų paskutinės kartos kolegos. Logiška, kad atnaujintų lojaliausi žaidėjai, tačiau tai tikrai sugriovė idėją, kad šiuolaikinės konsolių kartos yra atskiri ciklai, o ne platformų, tokių kaip asmeniniuose kompiuteriuose ir išmaniuosiuose telefonuose, tęsiniai.

PC vis tiek negaus didelių vieno žaidėjo žaidimų kiekvieną dieną

Nors Helldivers 2 yra kol kas perkamiausias metų žaidimas, kadangi jis vienu metu bus tiekiamas PS5 ir asmeniniam kompiuteriui, Sony neketina pradėti tiekti tokių žaidimų kaip kurtinys „Steam“ diena ir data. Atrodo, kad jis skirtas tiesioginiams žaidimams, tokiems kaip „Firewalk Studios“ Concordtikimasi vėliau šiais metais, ir Bungie’s Maratonasplanuojama išleisti 2025 m.

Hulstas teigė, kad bendrovė ir toliau laikysis „strategiškesnio“ požiūrio su savo „palapinių pavadinimais“, leisdama kompiuterinių žaidimų žaidėjams paragauti savo išskirtinių konsolių franšizių su prievadais, kai netrukus pasirodys tęsinys. „Mes randame naujų auditorijų, kurios gali būti labai suinteresuotos žaisti tęsinius PlayStation platformoje“, – tvirtino jis. Sunku tuo patikėti, turint omenyje, kad „Steam“ entuziastai yra pagarsėję tuo, kad metų metus laukia, kol vaidins naujus populiariuosius filmus, užuot pirkę juos konkuruojančiose parduotuvėse, tokiose kaip „Epic Games“.

Mikrosandoriai sugeria žaidimų pardavimą

Pristatymo skaidrėje parodyta, kiek PlayStation žaidėjai išleidžia skirtingoms platformos dalims.

Ekrano kopija: Sony/Kotaku

Bendros išlaidos PS5 gali padidėti, tačiau didžioji jų dalis skiriama tiems patiems 10 geriausių tiesioginių paslaugų žaidimų Fortnite ir Apex legendos. Viso žaidimo kaina PS5 sumažėjo 12 procentų, palyginti su PS4, nepaisant to, kad kainos pakilo iki 70 USD. Tuo tarpu išlaidos tokiems dalykams kaip DLC, kovos leidimai ir kosmetika padidėjo 176 procentais šios kartos konsolių. Nesunku suprasti, kaip tai paverčia sunkesniu naujų žaidimų aplinka arba kodėl tiek daug leidėjų yra apsėsti naujų žaidimų kūrimo. Grand Theft Auto internetu arba Genšino poveikis. Tačiau pirmosios šalies „Sony“ žaidimai ir toliau gerai parduodami: Žmogus-voras 2 dabar parduota daugiau nei 11 milijonų kopijų.

Vis daugiau PS Plus prenumeratorių atnaujina

„PS Plus“ yra sudėtingesnė ir brangesnė nei bet kada anksčiau, tačiau atrodo, kad iki šiol ji veikia „Sony“. Nors bendri prenumeratos numeriai iš esmės nepasikeitė, daugiau įprastų PS Plus abonentų atnaujina į Extra ir Premium lygius. „Extra“ pakopa, apimanti nemokamą žaidimų biblioteką, praėjusiais metais išaugo 16 proc., o „Premium“, apimanti prieigą prie „PlayStation Classics“ ir srautinio perdavimo iš debesies, – 19 proc. Atrodo, kad tai atitinka temą, kad jei negalite padidinti auditorijos, tiesiog parduokite jų tiek, kiek galite, kol jie neišdegs.

PS VR2 kas?

Skaidrė, kuri yra PS VR PlayStation priedų skyriuje.

Ekrano kopija: Sony/Kotaku

Vienas dalykas, kuris, atrodo, neauga, yra „Sony“ virtualios realybės ausinių rinka. Susitikime niekas neklausė apie PS VR2, o ir pristatyme apie tai tiesiogiai niekur neužsimenama. Vietoj to, VR ausinės yra įtrauktos į bendrą „išorinių įrenginių“ kategoriją kartu su ausinėmis ir „PlayStation Portal“ delniniais kompiuteriais.

Nors žaidėjų išlaidos išoriniams įrenginiams išaugo 34 procentais nuo PS4 konsolės kartos, jos vis tiek sudaro mažiausią dalį iš visų. „Sony“ neatskleidė, kiek ausinių buvo išsiųsta ir pranešama, kad sustabdė gamybą kol gali išvalyti esamą inventorių. Atrodo, kad VR šiuo metu nėra prasminga „Sony“ plano dalis.

„Sony“ neatsisakė mobiliojo telefono

Praėjusiais metais „Sony“ prognozavo, kad iki 2025 m. pusė jų leidimų bus asmeniniuose kompiuteriuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose. Iki šiol ji nepateikė jokių naujų žaidimų išmaniuosiuose telefonuose. Tačiau jie yra strategijos dalis, kuria siekiama pasiekti naują auditoriją ir panaudoti tuos pinigus investicijoms, reikalingoms pagrindinėms franšizėms plėtoti konsolėje, subsidijuoti. „Mobiliajame telefone sunkiai dirbome, kad sukurtume labai stiprią, labai patyrusią pagrindinę mobiliojo ryšio komandą“, – sakė Hulstas. „Mes laikomės tikslingesnio požiūrio, palyginti su agresyvesniu požiūriu, kurį matėte asmeniniame kompiuteryje, nes kompiuteris yra labiau greta mūsų kūrimo pagrindo nei mobilusis.

Gyvi aptarnavimo žaidimai vis dar yra tikslas

Pristatymo skaidrėje rodomas „Sony“ studijų sąrašas.

Ekrano kopija: Sony/Kotaku

Vienu metu Hustas buvo paklaustas apie Bungie statusą, kuris praėjusiais metais atleido 100 žmonių, sumažėjus Destiny 2 numeriams. Jis patvirtino, kad šiais metais studija nesitikėjo prisidėti prie „Sony“ pelno, iš dalies dėl nuolatinių investicijų į Maratonas. Tuo pačiu metu jis teigė, kad integruojant į likusią PlayStation dalį buvo padaryta „didelė pažanga“. Ilgamečiams „Bungie“ gerbėjams tai skamba baisiai, tačiau Hulstas teigė, kad studija buvo neįkainojama, kad likusi kompanija paspartintų žaidimų kūrimo kaip paslaugą. Jis pavadino šiuos „optimizavimus“ savo gamybos vamzdynams tokio tipo žaidimams kaip pagrindinis įsigijimo tikslas.

Ar duos vaisių? Atrodo, kad tik maždaug pusė iš dešimties gyvų paslaugų projektų, kurie iš pradžių buvo kuriami vienu ar kitu momentu, vis dar juda į priekį. Mokslinės fantastikos šaulys Concord yra vienas iš jų. Fairgame $, Haveno požiūris į kelių žaidėjų grobimo žanrą yra dar vienas. „Sony“ mobiliųjų žaidimų studija „Neon Koi“ taip pat yra pateikta jos pristatymo skiltyje „Live Service Focus“. Tuo tarpu „Guerrilla Games“ yra skiltyje „Kūrimas / kelių žanrų“ ir mes žinome, kad ji dirba su kelių žaidėjų papildymais. Horizontas Zero Dawn.

Įdomu tai, kad „Bend Studio“, kuri padarė Praėjo dienos, yra toje pačioje kategorijoje, o tai rodo, kad kitame projekte taip pat gali būti kelių žaidėjų komponentas. Ar kuris nors iš šių tiesioginio aptarnavimo žaidimų gali pakeisti tuos, kurie jau užima tiek daug deguonies PlayStation, dar reikia pamatyti. Kadangi išlaidos mikrotransacijoms auga labiausiai nuo PS4 kartos, nesunku suprasti, kodėl Sony norėtų pabandyti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *