„Dawntrail“ yra spalvingiausia „Final Fantasy 14“. | Ophthacare

„Dawntrail“ yra spalvingiausia „Final Fantasy 14“.

Laikas Septintosios Aušros Scions atostogauti, tiesa? Po „A Realm Reborn“ nuotykių ir keturių jos papildymų – paskutinis iš jų nukėlė juos į Mėnulį ir toliau – „Final Fantasy 14“ herojai nusipelno saulės.

Ir tada jie nusileidžia Turale, kuriame yra krištolo skaidrumo vanduo, smėlio paplūdimiai, vešlios džiunglės ir žemi poli taco. Tarp ryškios aplinkos, grafinio atnaujinimo ir naujo dažymo, „Dawntrail“ yra spalvingiausia „Final Fantasy 14“.

Žinoma, atostogų dvasia vargu ar tęsis per ilgai. Tačiau neseniai atlikęs praktinį peržiūrą galėjau palyginti ramiai mėgautis vaizdais ir ištirti nedidelę šio naujo regiono dalį. Visos istorijos detalės ir NPC užduočių davėjai buvo pašalinti, kad būtų išvengta spoilerių, bet iš to, ką žaidžiau, „Dawntrail“ atspalvis yra žaismingesnis, palyginti su 2022 m. „Endwalker“ egzistencine krize.

„Endwalker“ iš tikrųjų buvo dešimties metų istorijos lanko pabaiga, o „Dawntrail“ pradėjo naują „Scions“ skyrių. Paklausiau prodiuserio ir režisieriaus Naoki Yoshida, ar tai buvo išlaisvinimas kūrėjų komandai.

„Final Fantasy 14: Dawntrail“ visas anonsasŽiūrėkite „YouTube“.

„Endwalkeriui pristatėme pirmąjį finalą ir tikrai norėjome jį parodyti didingai“, – sakė Yoshida. „Šį kartą kalbant apie turinį, nejaučiu tokio didelio spaudimo.

“Nors mums nėra tiek daug reikalavimo perkelti nustatymus iš senojo pasaulio, tai vis tiek yra vientisas istorijos lankas. Tai vis dar tęsinys to, kas įvyko iki šiol, todėl nėra taip, kaip pradėjome nuo nulio. galimybė mums, kūrimo komandai, priimti naujus iššūkius, ir ta prasme tai išlaisvina.

Galbūt vienas didžiausių komandos iššūkių buvo grafinis atnaujinimas. Nors jo meno stilius, be abejo, yra nesenstantis, žaidimas pirmą kartą buvo išleistas „PlayStation 3“ ir asmeniniam kompiuteriui ir yra tikrai pasenęs techniniu požiūriu. Grafinis atnaujinimas pakeis tekstūras ir apšvietimą, tačiau, kaip Yoshida sakė Las Vegaso gerbėjų festivalio renginyje, komanda nori išlaikyti grafikos patrauklumą.

Tikrasis išbandymas po atnaujinimo bus senų sričių peržiūrėjimas, tačiau Pietų Amerikos įkvėptas „Tural“ tikrai jaučiasi pritaikytas patobulinimams parodyti. Kozama’ukos regione yra tankios džiunglės, užpildytos augalais ir augmenija, dėl kurių pasaulis jaučiasi ne toks tuščias, o mažos gyvenvietės yra tarp medžių tarp griausmingų krioklių. Net žolė atrodo tirštesnė. Stovėjau pačiame aukščiausiame Tuliyollal miestelio taške ir stebėjau, kaip saulė kyla virš rubininių šiaudų stogų ir paplūdimio namelių. Tačiau mano mėgstamiausias regionas buvo Urqopacha, savotiškas Peru kalnų regionas su burbuliuojančiomis ugnikalnių duobėmis, vaivorykštės laukais tolumoje ir žavingomis alpakomis.




„Final Fantasy 14“ ekrano kopija iš miesto vaizdo virš mėlynos jūros


„Final Fantasy 14“ ekrano kopija, kurioje pavaizduotas krioklys, krentantis į spalvingas džiungles


Final Fantasy 14 ekrano kopija, kurioje vaizduojamos džiunglės, kalnai ir ryškiaspalviai medžiai

Pietų Amerikos įkvėpta aplinka yra graži | Vaizdo kreditas: Eurogamer

Iki šiol Turalo aplinka jaučiasi turtinga ir šilta, egzistuoja nuolatinėje vasaros migloje. Iš arti priartinkite ir tikrasis skirtumas nuo grafinio atnaujinimo bus akivaizdus. Šarvų ir ginklų tekstūros darbas yra didžiulis patobulinimas, o gyvūnų rasės, kaip ir naujoji Hrothgar patelė, atrodo tikroviškiau pūkuotos.

Ar to pakanka, kad žaidimas būtų patikimas dar dešimčiai metų? PS3 palaikymas buvo panaikintas dar 2017 m., tačiau Yoshida paaiškino, kad grafinis atnaujinimas buvo įdiegtas atsižvelgiant į PS4, o grafiniai nustatymai buvo optimizuoti kiekvienai PlayStation konsolei, Xbox konsolėms ir asmeniniam kompiuteriui. Visoje 7.0 serijoje („Dawntrail“ ir vėlesnėse jos pataisose) PS4 bus „100 procentų palaikomas“, sakė Yoshida. Tačiau be to, komanda turėtų „pažvelgti į tuometinę situaciją“ ir nuspręsti, kiek žaidėjų vis dar naudoja PS4. Jo didžiausias patarimas? Įsigykite SSD, ypač senesnėms konsolėms.

Tikrai yra kur tobulėti, tačiau, atsižvelgiant į „Final Fantasy 14“ žaidėjų bazę, poreikis išlaikyti žemą patekimo barjerą yra suprantamas. 2015 m. „Heavensward“ plėtrai MMO turėjo keturis milijonus žaidėjų; iki 2024 m. Tokijo gerbėjų festivalio šis skaičius išaugo iki 30 milijonų registruotų paskyrų. Net 2021 m. jis tapo pelningiausiu žaidimu ilgai trunkančioje serijoje, o nuo to laiko jis tik išaugo, jau nekalbant apie žaidimo išleidimą šiais metais „Xbox“ ir galimą „Dawntrail“ pardavimų padidėjimą. Tačiau nebijokite: Yoshida man pasakė, kad paleidžiant serverio problemų „beveik nėra tikimybės“.

Grįžkite į Tural, o muzika atspindi naują spalvingą aplinką. Masayoshi Soken partitūra pereina nuo liūdnų Endwalkerio soprano dainų prie bigbendo pučiamųjų ir džiaugsmingų melodijų. Čia skamba tvankūs saksofono ir džiunglių būgnai, mielos mažos fleitos šnabždesys ir neryškios, gyvos boso linijos, taip pat gitara, suteikianti lotynų nuotaiką. Naktis atneša švelnų fortepijoną, lydimą paukščių giesmių, kai risate pro švytinčius augalus. Tuo tarpu nauja mūšio muzika – tai flamenko gitaros, plakimai rankomis ir šokių stygos. Apskritai, tai linksma, ritminga partitūra, kuri ne tokia kaip akompanimentas kariaujančioms grupuotėms, o labiau kaip karnavalas.

Kalbant apie Jobsą, ši peržiūra suteikė galimybę žaisti kaip Viper ir Pictomancer – dvi naujos DPS klasės. Pradėjau nuo Viper, kuris atrodė paprastesnis iš dviejų kaip artimasis kovotojas. Iš esmės „Vipers“ turi daugybę trijų galimybių derinių, skirtų vienai ir kelioms tikslinėms veislėms, naudojant jų dvigubus peiliukus, kurie turi skirtingą poliravimo ir išjungimo poveikį. Sukaupkite pakankamai energijos gyvatės raiščio matuoklyje, o Reawaken gali būti suaktyvintas, sujungiant peilius į vieningą ginklą, kad ribotą laiką būtų padaryta didelė žala. Kaip „Reaper“ galvutė Endwalker, „Viper“ kombinuotas sukimasis puikiai įsitvirtino mano smegenyse, tačiau unikalus ginklas išlaiko savo nuojautą.


„Final Fantasy 14“ ekrano kopija, kurioje „Pictomancer“ su vaivorykštės sūkuriais kovoja su alpaka


„Final Fantasy 14“ ekrano kopija, kurioje angis šokinėja ryškiais braukimais į priešą

Abu darbai rodo ryškius mūšio efektus | Vaizdo kreditas: Eurogamer

Man pasirodė, kad piktomanai buvo įdomesni iš jų, jų sugebėjimai išryškino ryškias pastelines spalvas ir efektus, tarsi tapytų pasauliui. Pagrindinis žalos valdymas atliekamas naudojant „Aetherhue“ magiją trijų dalių kombinacijoje: ugnis raudona, „Aero“ žalia ir vanduo mėlyna spalva. Tai kaupia paletės matuoklį, kurį galima naudoti sudėtiniam deriniui: „Blizzard“ žydros spalvos, „Stone“ geltonos spalvos, „Thunder“ – rausvai. Taip pat galima kaupti „White Paint“, kad būtų galima atlikti „Holy in White“, kuri paverčiama juodais dažais, skirta „Comet in Black“, naudojant paletės matuoklį.

Tai tarsi baltosios ir juodosios magijos mišinys, tačiau naudojant „Motif Magicks“ prideda papildomo sudėtingumo. Piktomansai turi tris drobes, ant kurių gali piešti būtybės motyvą, ginklo motyvą ir peizažo motyvą. Temos gali būti paruoštos ne mūšyje, paruoštos iškviesti mūšio metu: pavyzdžiui, „Starry Muse“ yra nupieštas ant kraštovaizdžio drobės, kad būtų padaryta žala, o „Steel Muse“ eina ant ginklo drobės, kad plaktuku numuštų priešus. Būtybės yra sudėtingesnės ir apima kelias sparnų, nagų ir ilčių stadijas, kurios baigiasi galingu iškvietimu.

Kaip ir galima tikėtis, žaidimas „Pictomancer“ yra ypač žavus dėl nuostabių dažų ir purslų efektų. Kartu su Viperiu du Jobai sudaro priešingą porą: vienas turi šaunius šarvus ir jaučiasi tradiciškesnis, o kitas dėvi mielą aprangą ir naudoja kūrybiškesnį kovos stilių. Vėlgi, naudodamiesi „Dawntrail“, kūrėjų komanda peržengia žaidimo ribas, siekdama išradingesnės ir žaismingesnės patirties.


„Final Fantasy 14“ ekrano kopija su mažais nachos ir tacos
Ar mažos poliarinės vynuogės ir nachos yra naujosios mažai polietileno vynuogės? | Vaizdo kreditas: Eurogamer

Abu darbus galėjau praktiškai pritaikyti požemyje, kuris buvo sudėtingesnis ir įvairesnis nei ankstesnių plėtimų metu. Nors istorijos elementai buvo pašalinti, jis prasidėjo kaip džiunglių kruizas, besivaikantis upės kriokliais, galiausiai tyrinėjant miško tunelius ir švelniai apšviestus urvus, kovojant su milžiniškais driežais, paukščiais, vabzdžiais ir kita keista flora bei fauna. Yoshida pažadėjo keletą svarbių pareigų, kurios bus „išsipildančios“ žaidimo patirties dalis, o šis konkretus požemis – tikriausiai nuo pat plėtros pradžios – jau kelia aukštą kartelę.

Be spalvingos išorės, mane labiausiai žavi „Dawntrail“ istorija, nors peržiūroje to visiškai nebuvo. Vis dėlto Yoshida teigė, kad plėtra yra nauja Scions pradžia, bet ne naujų žaidėjų įėjimo taškas. Ir nors buvo svarstoma galimybė pereiti prie 6.1 pataisos su įdiegta palaikymo sistema, kad nauji žaidėjai būtų mokomi apie istoriją, galiausiai ji buvo atmesta.

„Mes nustatėme, kad „Final Fantasy 14“ bendruomenės žaidėjai, jei nori, kad jų draugai prisijungtų prie žaidimo, jie neskatina jų praleisti istorijos“, – sakė Yoshida, „nes nori, kad jų draugai patirtų istoriją ir patirtų turinį. lygiai taip pat, kaip jie darė, todėl vietoj to jie sakydavo: „Įsijunk į žaidimą, žaisk lėtai ir, jei kada nors prireiks palaikymo, aš padėsiu“.


„Final Fantasy 14“ ekrano kopija, kurioje pavaizduotos dvi Hrothgar katės patelės
Kailio ir šarvų tekstūros yra daug ryškesnės nei anksčiau | Vaizdo kreditas: Eurogamer

Taip pat su turinio kūrėjais ir transliuotojais auditorijai patinka nuo pat pradžių matyti jų reakcijas. „Taigi, apsvarsčiusi šią situaciją, pamaniau, kad man nebūtų gerai įgyvendinti paprasto mygtuko paspaudimo, kai galėtumėte visa tai praleisti“, – sakė Yoshida. „Taigi, užuot padarę sistemą prieinamą, noriu, kad žmonės pradėtų istoriją, lėtai ją imtų savo tempu ir tada jiems patiko istorija, o tai sustiprintų jų patirtį žaidžiant „Final Fantasy 14“.

Tačiau jis pridūrė: „Suprantu, kad ateityje turėsime daugiau išplėtimų su galbūt 8.0, 9.0 ir 10.0. Ir tada kada nors mums gali tekti apsvarstyti tokio tipo sistemą.

Jei laukiate „Dawntrail“, pirmiausia turite žaisti šimtus valandų – galiu tai patvirtinti pats. Tačiau tai išgyventi turėtų būti šiek tiek lengviau žinant, kad pabaigoje turėsite spalvingų atostogų.

Šis straipsnis yra pagrįstas „Final Fantasy 14: Dawntrail“ versijos paleidimu, o galutinės versijos turinys gali keistis.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *