„Game Inbox“: ar „PS5 State of Play“ buvo „PlayStation“ katastrofa? | Ophthacare

„Game Inbox“: ar „PS5 State of Play“ buvo „PlayStation“ katastrofa?

„Concord“ – daugeliui nepasisekė („Sony Interactive Entertainment“)

Pirmadienio laiškų svetainė labiau pasitiki „Silent Hill 2“ perdarymu, nes skaitytojas klausia, kas atsitiks po „Destiny 2: The Final Shape“.

Norėdami patys dalyvauti diskusijose el gamecentral@metro.co.uk

Tai pablogėja
Taigi žaidimo būsena buvo būtent tokia, kokios ir tikėtasi: nieko mėsainis, kur vienintelė šviesi vieta buvo „Astro Bot“. Mane nustebino tik tai, kad Astro Bot atrodė dar geriau nei tikėtasi, o Concord – dar prasčiau. „Concord“ buvo toks švelnus ir bendras, kad beveik galėjo būti parodijos anonsas. Vos spėjau iki galo.

Esu tikras, kad „Sony“ neklausys priežasties nepersistengti su tiesioginio aptarnavimo žaidimais, kol jie neįvyks kelių šnipščių iš eilės, bet jei „Concord“ bus beveik toks pat kaip „Helldivers 2“, būsiu šokiruotas.

Sutinku su Sony, kad Astro Bot nėra „pagrindinė“ franšizė ir tikriausiai nebus taip gerai parduodama. Aš nekenčiu tau sulaužyti, bet tai nesiskiria su „Silent Hill 2“, kuri pirmą kartą nebuvo tokia didelė.

Kalbant apie didelius išskirtinius pardavimus, „State of Play“ jų neturėjo. Tai labiau atrodė kaip nedidelis pavasario įvykis, o ne didžiausias „Sony“ metų atskleidimo įvykis. Jie praneša apie PS5 Pro vėliau šiais metais, bet manau, kad labai akivaizdu, kad niekada nebus didelio renginio, kuriame jie paskelbs apie išskirtines pirmąsias vakarėlius.

Galbūt šiuo metu tai neatrodo taip blogai, nes esame taip įpratę, kad dabar tai nėra įvykiai, bet, palyginti su „Xbox“ demonstravimu, manau, tai bus dar viena „PlayStation“ katastrofa.
Gambonas

Geriausias žaidime
Concord atrodo, klysta… Gerai, ir tas keistas anime nuotraukų paspaudimas turi kažką keisto. Didžioji jo dalis buvo tobula, o „Silent Hill“ atrodė daug stipresnė ir tikresnė už originalą.

Būčiau sakęs, kad tai buvo mano mėgstamiausia, kol „Astro Bot“ anonsas, kuris atrodo visiškai beprotiškai ir nuostabiai, nepavogs „Geriausio šou“ titulo. Taip pat graži betono išleidimo data.

Apskritai, pakankamai linksma žaidimo būsena
Wonk

Sukurtas kompiuteriu
Nieko nesitikėjau ir žaidimo būsena vis tiek sugebėjo nuvilti. Astro Bot atrodė gerai, bet visa kita buvo įžeidžiamai neįdomu. Blogiausia buvo lengvai Concord, kuri buvo toks blankus Overwatch klonas, kad net anonsą buvo nuobodu žiūrėti.

Negyvų akių žvilgsnis visų veikėjų veiduose buvo tikrai blogas ir dar labiau pablogino tai, kad jie desperatiškai bandė būti panašūs į Galaktikos sergėtojus.

Atrodė, kad „Concord“ jį sukūrė dirbtinis intelektas, o „Astro Bot“ padarė tokį gerą, kad atrodė, kad jį sukurs žmogus, turintis tam tikrą aistrą tam, ką jie daro. Nerimą kelia tai, kaip retai tai daroma naudojant vakarietiškus žaidimus, o štai „Sony“ serijoje tai yra vienintelis japonų sukurtas žaidimas, kuris atrodo tarsi gyvas.

Nesu labai optimistiškai nusiteikęs dėl „Xbox“ renginio, bet jis akivaizdžiai bus geresnis nei „PlayStation“, kuris manė, kad „Sony“ tai daro tik dėl sutartinių priežasčių, nieko daugiau.
Pamoka

Savo pastabas siųskite adresu: gamecentral@metro.co.uk

Savo laikmečio produktas
Labai atsilieku nuo Edge klausimų ir vis dar skaitau vieną iš praėjusių metų, bet mane juokino, jie turėjo Time Extend funkciją, skirtą Paper Mario: The Thousand-Year Door, skirtą GameCube praėjusiais metais, ir net Nors šiais metais sukanka 20 metų, kai buvo išleistas GameCube, jie vis tiek įtraukia šią eilutę: „Flurrie, aktorė, kurios charakterio dizainas yra tik dar viena priežastis, dėl kurios greičiausiai netrukus išleisime Switch“.

Maniau, kad tai juokinga, nes GameCentral ką tik peržiūrėjo pakartotinį „Switch“ leidimą!
Andrew J.
PS: dar nemačiau Sora amiibo sandėlyje, bet vis tiek tikrinu kasdien.

GC: Teisybės dėlei tai atrodo mažai tikėtina net ir dabar.

Pasiilgsti jų visų
Nepamenu, kad peržiūrėjote, bet manau, kad turite PlayStation VR2 sąranką? Žinau, kad praeitą savaitę kažkas paskelbė apie tai, bet ką tik žaidžiau Rez X lygį VR ir tai tiesiog beprotiška – beveik kaip narkotikas! Vienas geriausių lygių bet kuriame žaidime, kurį žaidžiau

Be to, išgyvenau pirmąjį „El Gigante“ bosą „Resident Evil 4 VR“ ir tai buvo pati intensyviausia boso kova, kokią tik esu išgyvenusi. Pažvelgė į milžiną ir bandė šaudyti jam į galvą, o Plagas ant nugaros buvo išprotėjęs. VR yra viena iš tų patirčių, kuri, kai apie tai kalbate, skamba kaip šūdas, o kaip ir „X-Wing“ misija, tiesiog turite ją žaisti, kad suprastumėte, kokia gera ji gali būti.
Simonas

GC: Peržiūrėjome daug PlayStation VR2 žaidimų, o „Rez“ tikriausiai yra mūsų visų laikų labiausiai peržiūrėtas žaidimas?

Ankstesnės priežastys
Nors suvokiu esmę šio savaitgalio skaitytojų funkcija, kad idealiu atveju žaidimai truktų ne ilgiau nei 12 valandų, atrodo, kad yra nepastebėta priežastis, kodėl žaidimai tapo tokie dideli…naudotų prekių rinka. Leidėjai žinojo, kad žmonės nusipirks žaidimą ir iškeis į jį po savaitės, jei tai būtų trumpa vieno žaidėjo kampanija. Tai reiškė, kad jie neuždirbs jokių pinigų iš šių CeX tipo pardavimų.

Panašu, kad reaguojant į tai, tokie žaidimai kaip Assassin’s Creed buvo sąmoningai sukurti taip, kad užbaigtų ilgiau, kad būtų atidėtas laikas, kada tokie žaidimai pasieks naudotų rinką (tai reikštų, kad Ubisoft praras pajamas ir pan.).

Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta pirmiau, akivaizdu, kad leidėjams kyla didesnė finansinė rizika išleisti trumpesnius žaidimus, kad ir kaip tai būtų patraukliau mums, vartotojams. Tačiau fizinių žaidimų rinkai išnykus, ateityje gali atsirasti daugiau vietos trumpesniems žaidimams.
Jamesas Dixonas

GC: Anksčiau buvo priežastis, tačiau dabar naudotų prekių rinka yra žymiai mažesnė nei prieš dešimt metų – tiek dėl skaitmeninės technologijos atsiradimo, tiek dėl daug riboto su ja besiverčiančių parduotuvių skaičiaus.

Neišvengiamas likimas
Taigi, kas atsitiks, jei (labiau tikėtina, kada) „Destiny 2: The Final Shape“ nepasiseks? Destiny 2 jau daugelį metų eina žemyn ir aš tikrai nematau, kad ši plėtra galėtų ką nors pakeisti.

Anksčiau mėgavausi žaidimu, bet jis nepavyko ir nemanau, kad jie kada nors turėjo to plano ir visada viską išsigalvodavo eidami – tai pagaliau juos pasivijo. Problema ta, kad dabar jie priklauso „Sony“ ir jau beveik pagrasino juos uždaryti. Tikiuosi daugiau blogų naujienų prieš rudenį.
Magnusas

Gana kietas
Jei pusė „Sony“ auditorijos yra „PlayStation 4“ savininkai, kodėl jie nustojo kurti žaidimus? Nesakau, kad to noriu, bet nesuprantu, ko čia verslo byla nėra? Kuo daugiau dalykų šiuo metu krypsta į pietus, tuo labiau atrodo, kad visa žaidimų konsolių koncepcija iš tikrųjų neturi prasmės ir ją reikia visiškai permąstyti.

Spėju, kad būtent tai šiuo metu bando padaryti „PlayStation“ ir „Xbox“, tačiau tokiu gremėzdišku, blogai apgalvotu būdu, kad tai tik pablogina reikalus.

Problema, kaip aš matau, yra ta, kad visa konsolių koncepcija buvo įtvirtinta 16 bitų eroje, kai kompiuteris buvo vos tik šalutinis pasirodymas. Šiandien beveik viskas pasiekiama asmeniniame kompiuteryje ir dažnai iš karto. Tiesa, tai ne visada veikia taip gerai, bet visa tai yra, todėl turėti konsolę atrodo labai beprasmiška.

Galbūt paprasti žaidėjai šio fakto nelabai žino, bet, žvelgdamas į konsolių ir asmeninio kompiuterio skaičius, nesu tikras, kad tai jau svarbu.

Kiek matau, paprasti žaidėjai vis dar žaidžia tik du ar tris žaidimus (dažniausiai Call Of Duty, Fortnite ir EA Sports FC), todėl net kai kalbate apie tokius dalykus kaip Halo ar Žmogus-voras, vis tiek jau esate susiduria su gana sunkiais žaidėjais ir jie tikrai žino viską apie kompiuterį.

Akivaizdu, kad „Microsoft“ jau planuoja pereiti prie trečiosios šalies ir aš tikiu, kad „Sony“ nuo to neatsiliks. Galbūt jiems prireiks dar vienos ar dviejų kartų, kad priimtų tiesą, bet nesu tikras, kad tai užtruks net tiek ilgai.
Brodis

Inbox taip pat veikia
Negaliu patikėti, kad jūsų anties detektyvo apžvalgoje nebuvo linktelėjo vištienos policijai. Tai yra nusikalstama.
D Dubija

GC: Mums buvo didesnė pagunda remtis Duckmanu.

„Silent Hill 2“ naujausiame anonse tikrai atrodė daug geriau, bet nesu įsitikinęs. Visas žaidimo patrauklumas buvo nesuvokimas, kas vyksta, ir žaisdami viską iš naujo, net su geresne grafika ir kai kuriais naujais elementais, atrodo, kad jis praras savo patrauklumą.
Došinas

Savo pastabas siųskite adresu: gamecentral@metro.co.uk

Smulkiu šriftu
Nauji gautųjų atnaujinimai pasirodo kiekvieną darbo dienos rytą su specialiomis karštųjų temų pašto dėžutėmis savaitgaliais. Skaitytojo laiškai naudojami pagal nuopelnus ir gali būti redaguojami pagal ilgį ir turinį.

Taip pat galite bet kuriuo metu pateikti savo 500–600 žodžių skaitymo funkciją el. paštu arba mūsų „Pateikti informaciją“ puslapyje, kuris, jei naudojamas, bus rodomas kitame savaitgalio etape.

Taip pat galite palikti savo komentarus žemiau ir nepamirškite sekite mus Tviteryje.

DAUGIAU: Žaidimų pašto dėžutė: Mario Kart 8 10 metų jubiliejus, Devil May Cry 6 viltis ir PlayStation VR3

DAUGIAU: žaidimų gautieji: 2024 m. PlayStation vasaros pristatymo data, Hellblade 2 diskursas ir Call Of Duty pirkimas

DAUGIAU: žaidimų gautieji: 2024 m. PlayStation vasaros pristatymo data, Hellblade 2 diskursas ir Call Of Duty pirkimas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *