Naujasis „The Washington Post“ generalinis direktorius bandė nužudyti istoriją apie jį – vėlgi: NPR | Ophthacare

Naujasis „The Washington Post“ generalinis direktorius bandė nužudyti istoriją apie jį – vėlgi: NPR

Washington PostNaujasis leidėjas ir generalinis direktorius Willas Lewisas pirmadienį per darbuotojų susirinkimą naujienų salėje paskelbė apie vadovybės pasikeitimą.

Robertas Milleris / „The Washington Post“ per „Getty Images“.


paslėpti antraštę

pakeisti antraštę

Robertas Milleris / „The Washington Post“ per „Getty Images“.

Washington Post šį pavasarį du kartus rašė apie kaltinimus, iškilusius JK ieškiniuose, kuriuose dalyvavo jos naujasis leidėjas ir generalinis direktorius Willas Lewisas. Abiem atvejais Lewisas stipriai pastūmėjo savo redaktorių, kad jis nepaleistų istorijos.

Pasak kelių laikraščio žmonių, tuometė vyriausioji redaktorė Sally Buzbee išėjo iš abiejų diskusijų kovo mėn., o gegužės mėn. Lewiso pastangos buvo pirmą kartą pranešė pateikė Niujorko laikas. Antras Įrašas straipsnis gegužės mėn., kuris buvo išsamus ir išsamusbėgo vos kelios dienos prieš tai, kai Lewisas paskelbė savo prioritetus finansinių problemų turinčiame laikraščiui.

Ketvirtadienį Lewiso atstovas neigė, kad leidėjas darė spaudimą jo redaktoriui, sakydamas: „Tai netiesa. Taip nutiko ne taip“.

Buzbee nevengė istorijų, kurias prižiūrėjo vadovaujanti redaktorė Matea Gold, traukdama žurnalistus prie trijų stalų. Lewisas nesustabdė istorijos. Jis netikėtai paskelbė apie Buzbee pasitraukimą sekmadienio vakarą, praėjus maždaug trims su puse savaitės po ilgesnės istorijos, kartu su naujienų skyriaus valdymo struktūros restruktūrizavimu.

Tai ne pirmas kartas, kai Lewisas deda intensyvias pastangas nukreipti informaciją apie jį tokiais būdais, kuriuos daugelis amerikiečių žurnalistų laikytų visiškai netinkamais.

Netikėtas pasiūlymas

Gruodžio mėnesį parašiau pirmąjį išsamų kūrinį, pagrįstą naujais dokumentais, cituojamais Londono teismo salėje, kuriame teigiama, kad Lewisas padėjo nuslėpti skandalą, susijusį su plačiai paplitusia nusikalstama praktika žiniasklaidos magnato Ruperto Murdocho britų bulvariniuose laikraščiuose. (Lewisas anksčiau neigė kaltinimus.)

Tuo metu Lewisas ką tik buvo paskirtas leidėju ir vykdomuoju direktoriumi Washington Post savininkas Jeffas Bezosas, bet dar nebuvo pradėjęs. Keliuose pokalbiuose Lewisas ne kartą – ir susijaudinęs – pasiūlė man duoti išskirtinį interviu apie Įrašastol, kol atsisakiau kaltinimų istorijos.

Tuo metu tas pats atstovas spaudai, kuris tiesiogiai dirba Lewisui, buvo iš JK ir patarė jam nuo pat jo dienų. „Wall Street Journal“, man patvirtino, kad ant stalo buvo aiškus pasiūlymas: mesk istoriją ir gauk interviu.

Vis dėlto NPR paskelbė istoriją. Ketvirtadienį atstovas atsisakė komentuoti pasiūlymą.

Pirmas interviu atrodo, kad atiteko Pucko Dylanui Byersui. Jis bėgo po dienos Pašto gabalus gegužę.

Nuo vėlyvojo buvusio Įrašas vadovaujantis redaktorius Eugenijus Patersonas buvo leidėjas Šv. Petersburg Times, jis reikalavo, kad laikraščio pirmame puslapyje praneštų apie jo DUI areštą. Panašiai NPR nepriklausomai pranešė apie ginčus ir savo lyderių kančias.

Lewisas kilęs iš kitos tradicijos. JK jis pradėjo ruoštis reportažams Finansiniai laikaitada persikėlė į Murdochą Sunday Times trejus metus dirbo verslo redaktoriumi. Tada Lewisas išgarsėjo kaip redaktorius Daily Telegraph, plataus lapo laikraštis, mėgstamas politinių ir finansinių sluoksnių elito. Istoriškai taip buvo svarstė britų stebėtojai yra glaudžiai susijęs su ten esančia konservatorių partija.

Lewisas dabar pavadino vieną iš savo buvusių kolegų adresu Telegrafas kuri padėjo jam įgyti didelį ir prieštaringą kaušelį vadovauti Įrašaspagrindinis naujienų reportažas. Tai Robas Winnettas, „Telegraph Media Group“ redaktoriaus pavaduotojas, kuris, kaip ir Lewisas, yra britas.

Autorius Telegrafasdu žurnalistai susitarė sumokėti šaltiniui 110 000 svarų sterlingų už duomenų bazę išsamiai aprašomos netinkamos JK įstatymų leidėjų išlaidos mokesčių mokėtojų sąskaita. Tai buvo įvertinta kaip didžiulė istorija, paskatinusi atsistatydinti ir reformas. Tačiau tai pažeidė pagrindinį pagrindinių JAV naujienų žiniasklaidos etikos taisyklių komponentą, draudžiantį mokėti šaltinius.

Lewisas išėjo Telegrafas vėl prisijungti prie Murdocho žiniasklaidos imperijos. Vėliau jis tapo leidėju „Wall Street Journal“, taip pat priklausė Murdochams.

Kaltinimai dėl įsilaužimo skandalo išvalymo

Lewisas iš pradžių buvo įdarbintas toli nuo Telegrafas prisijungti prie Murdocho britų laikraščių sparno, dabar vadinamo News UK. Ir netrukus Lewisui kartu su artimu draugu buvo pavesta padėti Murdochams išspręsti ten augantį skandalą.

Jų bulvariniai leidiniai buvo apkaltinti nusikaltimais „pramoniniu mastu“, kaip sakė buvęs ministras pirmininkas Gordonas Brownas, įskaitant įsilaužimą į garsenybių ir privačių piliečių balso pašto ir el. Skandalas į viešumą kilo 2011 m., kai paaiškėjo, kad įsilaužimo taikiniai buvo smurtinių nusikaltimų aukos ir kovose žuvę veteranai.

Lewisas turėjo padėti koordinuoti veiksmus su Scotland Yard ir parlamento tyrėjais.

Vietoj to, princo Harry, Holivudo žvaigždės Hugh Granto ir kelių buvusių Didžiosios Britanijos vyriausybės pareigūnų advokatai tvirtina, kad Lewisas buvo bandymo nuslėpti įmonės vadovų žinias apie šią praktiką centre. Visų pirma, Lewisas kaltinamas davęs leidimą ištrinti milijonus el. laiškų po to, kai valdžios institucijos paprašė bendrovės išsaugoti įrašus tyrimui.

Lewisas neigia bet kokius nusikaltimus, tačiau daugiau komentuoti atsisakė. Jis nėra įvardytas kaltinamasis jokiose civilinėse bylose, jam nebuvo pareikšti kaltinimai jokiu nusikaltimu. Jo veiksmai tebėra ginčytini dėl vykstančių bylų, susijusių su Harry ir kitais.

Iki šiol Murdocho žiniasklaidos imperija sumokėjo apie 1,5 milijardo dolerių atsiskaitymams ir išlaidoms, susijusioms su įsilaužimo skandalu. Praėjusio rudens pabaigoje ji išmokėjo šešiaženklę išmoką buvusiam ministrui Chrisui Huhne’ui, kurio skandalus intensyviai nušvietė bulvariniai spaudai. Neseniai News UK susitarė su Grantu, kuris pasakė, kad jį priėmė už „didžiulę pinigų sumą“ ir nemokėti beveik 10 milijonų svarų sterlingų teisinių mokesčių.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *