„Zelda 64“ perkompiliuota: „Majora’s Mask“ gavo naują jaudinantį atnaujinimą (1.1.0 versija) | Ophthacare

„Zelda 64“ perkompiliuota: „Majora's Mask“ gavo naują jaudinantį atnaujinimą (1.1.0 versija)

Jei dar nematėte, „N64: Recompiled“ keičia „Nintendo 64“ emuliacijos sceną ir vietinius kompiuterio prievadus.

Wiseguy, šio naujo įrankio kūrėjas, jau išleidžia „Zelda 64: Recompiled“ atnaujinimus, o naujausia versija (1.1.0) dabar yra pridėta nauja (dviguba) analoginė „nemokama kamera“, patobulintas judesio suliejimas aukštesnėje padėtyje. kadrų dažnis ir keletas kitų „The Legend of Zelda: Majora’s Mask“ funkcijų ir pataisymų.

Kai kurie kiti „dideli dalykai“, matyt, taip pat yra kelyje, o Wiseguy siekia patobulinti N64: perkompiliuotą, kad kitiems kūrėjams būtų lengviau pradėti ir vykdyti savo projektus:

„Šis atnaujinimas yra mažesnis, tačiau laukia dideli dalykai, todėl sekite naujienas! Taip pat dirbu tobulindamas N64: perkompiliuotas, kad kūrėjams būtų lengviau nustatyti savo projektus, todėl jiems techninė pusė, stebėkite!”

Išsaugoti duomenys išsaugomi atskirai, todėl jums nereikės jaudintis dėl esamos eigos perrašymo. Čia yra visos pataisos pastabos:

„Zelda 64 Recomp“ – v1.1.0

– Pridėta analoginė „nemokama“ kamera vėlesnių serijos įrašų stiliumi. Perkeldami dešinę lazdelę galite laisvai pasukti kamerą, o paspaudę Target mygtuką arba einant pro įėjimą, grįžtama į įprastą kamerą.
– Patobulintas judesio suliejimo efektas esant dideliam kadrų dažniui, naudojant didelio tikslumo vidinį kadrų buferį (nebus įjungtas įrenginiuose, kuriuose yra mažiau nei 1 GB VRAM).
– Įdiegtas N64 triukšmo slopinimas (paveikia scenas su judesio susiliejimu).
– Išplėstas X dienos aušros ekranas, kad būtų galima greičiau įkelti, kad atitiktų konsolės laiką.
– Meniu pridėta konfigūruojama mastelio negyvos zonos parinktis.
– Pridėta galimybė pakeisti meniu mygtuką valdikliuose.
– Pridėta automatinio išsaugojimo atsarginių kopijų kūrimo sistema, siekiant sumažinti duomenų praradimo riziką, jei įrašymas nutrūksta.
– Ištaisyta „Linux“ gedimas paleidžiant, privertus SDL2 vaizdo tvarkyklės pasirinkimą į X11.
– Ištaisytas „Skull Kid“ „prakeikimo“ efektas labai plačiu formatu.
– Pridėtas pagrindinis garsumo slankiklis.

Vėlgi, tai tik dalis „Zelda 64: Recompiled“, o kūrėjas taip pat dirba su „Zelda: Ocarina of Time“.

Daugiau apie šį naują įrankį galite sužinoti mūsų ankstesniame straipsnyje „Nintendo Life“ ir mūsų brolio svetainėje Time Extension. Kaip minėta anksčiau, tai leidžia atlikti įvairius šiuolaikinius patobulinimus nuo neriboto kadrų dažnio iki spindulių sekimo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *